onsdag den 30. maj 2007

til mine dejlige venner!!

Venskab er nok en af de vigtigste ting i verden.. specielt når man er så heldig som mig og har så gode venner som man ALDRIG vil miste!! Jeg har altid vidst at alt kommer og går, men gode venner vil altid være der.. både i gode og dårlige dage - i nød og knibe... Jeg håber at jeg insAllah altid vil beholde mine dejlige venner.. jeg vil altid være der for dem og håber også at de altid vil være der for mig for uden dem.. ja.. gider ikke engang at tænke på det.. såååå.. i har sørme bar at blive hos mig - selvom jeg på forhånd ved at jeg snart blir forladt af to af jer, der begge skal laaangt væk at forskellige årsager.. men glem mig ikke for jeg vil tænke på jer hver evig eneste dag insAllah.. elsker jer

3 kommentarer:

Gry sagde ...

Askiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmm

Du er simpelthen så skøn! Velkommen til blog-verdenen, det bliver fantastisk... Venskab er et af de smukkeste gaver givet af Allah til os mennesker og jeg takker Ham hver dag for hver et fantastisk og unikt menneske jeg har i mit liv, nær som fjern...
Afstand ændrer ikke hjertets bånd skat og jeg ved at du er her når jeg tager afsted og når jeg kommer hjem... Venskab er hævet over tid og rum, alder osv. (også højde - du lille :) )
Jeg er dybt taknemlig for dit venskab, din guidance og alt hvad du lærer mig - Må Allah belønne dig for hvert et ord, tanke og intention du har for mig, jeg har den dybeste respekt for dig og det menneske du er, du er i sandhed et fantastisk eksempel på hvordan man er et godt menneske. Amin.^
Öptüm cici kiz

aicha sagde ...

Du ska intet sige til mig når du selv er det dejligste eksempel på alt det gode..
DU er bar vidunderlig.. du tænker kun godt om alt og alle.. og lever stadig i din egen lille romantiske verden:-)
du er bare perfekt med alt.. jeg har seriøst aldrig oplevet nogle dårlige sider af dig og håber ikke jeg gør det fremover..
konklusion: DU ER DEJLIG!
BASTA..!!!

Gry sagde ...

ablasinin bitanesi
Kan du så se at få lagt noget ind min skat... Bare hvad du tænker på, hvad du har lavet osv. Så kan jeg følge lidt med, bare vent at se når jeg kommer til Istanbul, så bliver min blog forvandlet til den vildeste dagbog så i alle kan følge med i mit nye storbys liv :)
Jeg savner dig....
Öptüm